Jotenkin arvasin jo aikaisemmin, että jossain vaiheessa unohdan tämän... Mutta muistin taas! Mua vähän rasittelee taas yksi ihminen. Pitäis varmaan jättää kokonaan sen kanssa juttelu. Enste se ei halua jutella ollenkaan, sitten se keksii, että tahtoo olla kaveri, mutta kun en tahdo oikeasti säätää sen kanssa mitään, se ensin syyllistää, ja sitten ei missään vaiheessa keskustele kunnolla. Ja kuulemma sanoo asiat aina suoraan. Vähän alkaa vaan olla sellanen tilanne, että mua ei kiinnosta olla sen kanssa edes kaveri. Mut onneks on se toinen ihminen, mun tärkein ihminen. En tajua, miten en aina sitä ymmärrä.

Nyt pitäs kohta mennä nukkumaan, huomenna taas aikainen herätys kun kenttäkursseillaan. Mennään joko kattelemaan moreeneja tai suolle. Viime viikolla oli kanssa kenttis ja ens viikolla on kenttisken tapanen. Ei kyllä joka päivä mennä maastoon, mutta hommia on kuitenkin.

Välillä vähän meinaa häiritä se, että mut voi tunnistaa näistä teksteistä. Mut sit jos kirjottais vaan sellasta, ettei voi tunnistaa, ei ois oikeen mitään järkeä. Tai jos kirjottas niin, ettei näy ihmisille. Sit ois sama kirjottaa vaan koneelle.

Sit oon aika innoissani yhestä asiasta, mut en viitti siitä kirjottaa vielä.

Sit kaipaan kissoja, mulla on vierotusoireita jo. Ja eilen kävi kylässä yks sellanen, oranssi ja karvanen. Oisin halunnu pitää.