Olin tänään joogassa pitkästä aikaa. Vähän raatoutunut olo nyt. Tekisi mieli tehdä kevään lukujärjestys valmiiksi, tai niin valmiiksi kun sen voi nyt saada, mutta en jaksa kaivaa papereita repusta ulos. Ehkä jos huomenna saisi tehtyä, ja äikän tehtäviä myös. Ja opiskeltua muutenkin. Tänään olen lähinnä laiskotellut, tai no luennolla olin ja joogassa ja aamulla luin vähän kirjaa.

Vähän tyhmä päivä ollut tänään. En saanut aamulla Internet-sivuja auki, ei muuten olisi niin haitannut, mutta olisin halunnut tarkistaa bussiaikataulut. En sitten tarkastanut. Sivut eivät auenneet iltapäivälläkään, tai siis ennen kuin hankkiuduin maailman hankalimmasta palomuurista eroon. Joskus se oli ihan toimiva, sitten se vähän päivittyi... Sellainen hermoja raastava laitos, joka hidasti konetta muutenkin. Siihen olisi pitänyt ostaa jatkoaikaa, tai hankkia jostain koodit ilmatteeksi, mutta ei oikein innostanut. Kun koeaika oli mennyt umpeen, se keksi, ettei avaa muita nettisivuja kuin omansa, eli sen josta maksullisen version saa hankittua. Erittäin reilua. Uninstal, in your face!

Meinasin myös hukata kaulahuivini tänään, sellaisen palestiinalaishuivin, joka on oikeasti äitin, ja minua vanhempi. Se on mukavasti kulunut ja kauhtunut. Se oli pudonnut takkini hihasta kun kannoin takkia kainalossa, huomasin sen puuttumisen vasta kun olin lähdössä yliopistolta. Onneksi joku kiltti oli nostanut sen yhdelle kaiteelle, niin löysin sen. Se on rakkain huivi minulle ikinä.

Ja tärkeällä ystävällä oli polvi kipeä, niin se ei päässyt kiipeilyyn tänään. Harmitti niin paljon sen puolesta kun se näytti niin surkealta. Aion mennä vähän piristämään sitä vielä ja lainaamaan Mobilatia.

Väsyttää sen verran, että toivon etten piristy, koska sitten saisi illalla unta ja jaksaisi huomenna herätä ajoissa luennolle.